Retour en terugbetaling

Bij Reliving is het mogelijk je bestelling te annuleren en een terugbetaling te ontvangen als je bestelling:

  • Totaal niet overeenkomt met de advertentie op Reliving
  • Nooit is aangekomen (alleen bij verzekerd verzenden)
  • Beschadigd is tijdens het vervoer (alleen bij verzekerd verzenden)

Tevens ontvang je een terugbetaling als je bestelling:

  • Geannuleerd wordt door Reliving
  • Geannuleerd wordt door de verkoper (bijvoorbeeld nadat een probleem gerapporteerd is)

Je gekochte artikel past niet of is niet je stijl? Helaas kunnen we dan niets voor je doen - we geven in zo’n geval geen terugbetaling. Je kunt met de verkoper overleggen over een mogelijke retourzending. Je kunt het item natuurlijk altijd op Reliving aanbieden en weer doorverkopen. Mocht je hiervoor kiezen dan kun je ons dit laten weten, en zullen we onze marge weglaten.

Verloop per type bestelling

Bestelling met zelf ophalen / pick-up+
Bestelling met transport+
Bestelling via pakketdienst+

Kom tot een oplossing met de verkoper

Er zijn drie mogelijke oplossingen die je met de verkoper kunt bespreken:

  • Jij houdt het artikel en het geld gaat naar de verkoper Jij houdt het artikel en jullie komen tot een korting.
  • Jij krijgt een percentage van het aankoopbedrag terug en de rest gaat naar de verkoper
  • Je stuurt het artikel terug naar de verkoper en je vraagt een terugbetaling aan.

Geef de gekozen oplossing aan ons door, zodat wij dit in orde kunnen maken. Mochten jullie niet tot een wederzijdse oplossing komen, neem dan ook contact met ons op. Is dat het geval, dan helpen wij met het zoeken naar een oplossing. Over het algemeen is het probleem vaak sneller opgelost als het onderling wordt geregeld, dan als wij ingeschakeld worden - dat kost iets meer tijd.

Retourkosten

Kopers betalen de kosten voor de retourverzending, tenzij anders met de verkoper wordt overeengekomen. Indien het gaat om een bestelling waarbij het item totaal niet overeenkomt met de advertentie op Reliving is de verkoper verplicht een keer de transportkosten te vergoeden in verband met misleiding.

Hoe ontvang je de terugbetaling?

Je ontvangt je terugbetaling op dezelfde manier als waarop je de bestelling betaald hebt. De verwerkingstijd is afhankelijk van de gebruikte betalingsmethode. We streven ernaar dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk weer op je rekening staat.

Voor vragen of meldingen neem contact met ons op via:

  • Whatsapp / telefoon: +31640488817
  • Email: team@reliving.nl